اغلب زمانیکه درباره حذف برخی از شرکتها یا موفقیت برخی دیگر و همچنین حفظ موضع رهبری خود در بازار، صحبت به میان میآید به واژه تخریب خلاقانه برخورد میکنیم. تخریب خلاقانه به جایگزینی محصولات و شرکتهای ضعیفتر با محصولات و شرکتهای کارآمدتر، نوآورانهتر و خلاقانهتر اشاره دارد که در آن، بازار سرمایهداری مبتنی بر ایستمی را تضمین میکند که تنها بهترینها باقی میمانند، در حالیکه دیگران با اهداف تخریب خلاقانه از بین میروند. کارافرین و کارافرینان
ویژگی های کارافرینان
تخریب خلاقانه و کارآفرینی
تخریب ,خلاقانه ,محصولات ,شرکتهای ,تضمین ,آن، ,تخریب خلاقانه ,محصولات و ,و شرکتهای ,ایستمی را ,آن، بازار
درباره این سایت